Orsuli.ge - ჩათი

მთვლელები

ამ გვერდის ნახვის უფლება მხოლოდ ავტორიზებულ მომხმარებლებს აქვთ

ავტორიზაცია

ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:33:07
ვაიმეე,ჩემს ქმარს უყვარს ბორში,აბოდებს :დ
ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:32:36
ხოო,მართალი ხარ და იმედია ხვალ აღარ ეციება ასე
Irma


16-03-2016
17:32:24
მეც მაქვს წითელი ბორში :დ
Irma


16-03-2016
17:31:56
დღეს იქნებაო მაგრამ დღეს არაა ჩემი ექიმი ადგილზე და აღარ ვმოძრაობ კი იცი ვერიდები გადაადგილებას
ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:31:00
ნუცა ბორში გააკეთე :) სასარგებლოცაა :)
ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:30:21
მაგის პასუხები ორ საათში მომცეს,დღესაც იქნებოდა ეგ
nuca


16-03-2016
17:29:45
^_^_^_^_^_^_^_^ vaax ra mooviitanoo
Irma


16-03-2016
17:29:31
ხო აი იმ უფასო ანალიზების პასუხები იქნება რაც რო გამიკეთეს
ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:28:35
აა,პასუხებზე მიდიხარ ხო?
Irma


16-03-2016
17:28:08
მივდივარ ექიმთან და რაღატო დავრეკო თქო
ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:27:10
ირმა.ხვალ რაღაა :)
ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:26:56
ესეც შენი გულძმარვა ცირა
ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:26:36
გულძმარვა არის წვის, მჟავე წვენის ამოტყორცნის შემაწუხებელი შეგრძნება, რომელიც მკერდის ძვლის უკან წარმოიშობა. დადგენილია, რომ გულძმარვის მიზეზია საყლაპავის გაღიზიანება კუჭის მჟავა შიგთავსით. მოგეხსენებათ, კუჭში განუწყვეტლივ გამომუშავდება მჟავა რეაქციის წვენი. სიმძიმის ძალის წყალობით ის თორმეტგოჯა ნაწლავისკენ მიემართება. კუჭის შიგთავსის უკუამოტყორცნას ხელს უშლის საყლაპავის ქვედა ნაწილში, მისი კუჭში გადასვლის ადგილას არსებული კუნთოვანი მომჭერი - სფინქტერი. საყლაპავიდან კუჭისკენ საკვების გადაადგილებისას სფინქტერი იღება, მერე კი იხურება. თუ სფინქტერის ტონუსი დაქვეითდა, ის სათანადოდ ვეღარ იხურება ან დროდადრო თავისთავად იღება, კუჭის შიგთავსი კი უკან, საყლაპავში ადის. ამ უკუდენას რეფლუქსი ეწოდება და გულძმარვის მიზეზიც სწორედ ის არის. გულძმარვა საკმაოდ ხშირია. ის ამერიკის მოსახლეობის 10%-ს აღენიშნება. გულძმარვას უჩივის ორსულთა 50%. ეპიზოდური გულძმარვა საშიში არ არის, ქრონიკული კი შესაძლოა სერიოზული დისკომფორტის მიზეზად იქცეს. ქრონიკული გულძმარვა ხშირად გასტროეზოფაგური (კუჭ-საყლაპავის) რეფლუქსური დაავადების გამოვლინებაა.
Irma


16-03-2016
17:25:38
ვეტყვი ხვალ :**
ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:24:24
ცირა!6. არ დაივიწყოთ, რომ რეფლუქსს აძლიერებს ალკოჰოლიანი და კოფეინიანი სასმელები (მათ შორის - კოლა, ჩაი, ყავა). 7. გაითვალისწინეთ, რომ საკვების რაოდენობა ძალიან მნიშვნელოვანი ფაქტორია. მიირთვით მცირე ულუფებით. 8. გახსოვდეთ: ალკოჰოლი ამცირებს საყლაპავის ქვედა სფინქტერის ტონუსს. 9. ყოველგვარი გაზიანი სასმელი, სამკურნალო მინერალური წყალიც კი, რეფლუქსის ეპიზოდებს ახშირებს. 10. მიირთვით ნელა, ნუ აჩქარდებით ჭამის დროს. 11. ნურაფერს შეჭამთ ძილის წინ, უბრალო სასუსნავსაც კი. 12. ეცადეთ, ბოლოს საკვები დაწოლამდე, სულ ცოტა, 3 საათით ადრე მიიღოთ.
ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:23:39
ირმა ვაიმეე :) მაინც უთხარი,იქნებ ნორმალურია
ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:22:59
თამო,რა ხნის ორსული ხარ?
nuca


16-03-2016
17:22:15
^_^ lalalala sachmeli ra vikido xalxo sanam dabneldeba gavide tore mimaklavs chemi qmari kogosavit ^_^
ფიქრია ბაწაშვილი


16-03-2016
17:22:13
ცირა!1. ერიდეთ მჟავა რეაქციის საკვებს - ციტრუსებს, პომიდორს, ძმარს. 2. თუ ამჩნევთ, რომ სანელებლები გულძმარვას აძლიერებს, ნუღარ გამოიყენებთ. 3. ნუ დაწვებით ჭამიდან 3 საათის განმავლობაში. როცა ზიხართ, სიმძიმის ძალა ხელს უშლის რეფლუქსის აღმოცენებას. 4. მიირთვით უპირატესად ვეგეტარიანული და უცხიმო საკვები. ცხიმიანი კერძები გულძმარვას აძლიერებს. 5. მაქსიმალურად ერიდეთ შოკოლადს, მენთოლს, ციტრუსებს, პომიდორს, პილპილს, ძმარს, კეტჩუპს, მდოგვს.
Irma


16-03-2016
17:21:28
მე ბედი მაქვს ფულის ხარჯვაში :დდ მასე ადვილად ვერ გამოვალ
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248


ჩათის სარგებლობისთვის გაიარეთ ავტორიზაცია არსებულმა აბონენტებმა.

© 2015 ყველა უფლება დაცულია